تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
3
مهندس دانشی :

آمادگی مناطق نفتخیز جنوب برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10563
  • 09 اردیبهشت 1401 - 13:34
آمادگی مناطق نفتخیز جنوب برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در مسجدسلیمان
امید جنوب _ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از آمادگی این شرکت برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در شهر مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی شامگاه چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دیدار صمیمی با حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های زیادی در مسجدسلیمان در حوزه‌های فرهنگی وجود دارد تصریح کرد: مدیریت انقلابی و جهادی باید این ظرفیت‌ها را به جریان بیندازد.

وی اظهار داشت: در این راستا مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تمام‌قد در خدمت به فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و مساجد خواهد بود و از همه توان خود برای رفع نیازمندی‌های مساجد و ظرفیت‌های فرهنگی شهر استفاده خواهد کرد.

امام جمعه موقت اهواز در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی مسجدسلیمان توضیحاتی در خصوص نیازمندی‌های فرهنگی مسجدسلیمان و نیز اقداماتی که در زمینه مسجدسازی و فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته است ارائه دادند.

همچنین امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان نیز در راستای تاثیر حوزه علمیه در فضای فرهنگی به ایراد سخن پرداختند و تعاملات بیشتر صنعت نفت با حوزه را خواستار شدند.شایان ذکر است مهندس دانشی و هیئت همراه پیش از این دیدار از تاسیسات بهره‌برداری هفت‌شهیدان مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.