تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
8

آمادگی بیش از پنج هزار بسیجی جهت اعزام به منازل بیماران کرونایی

  • کد خبر : 1736
  • 24 مرداد 1400 - 20:03
آمادگی بیش از پنج هزار بسیجی جهت اعزام به منازل بیماران کرونایی
امید جنوب - فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: یک هزار و ۱۵۰ گروه به جمعیت پنج هزار ۷۵۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی آموزش دیده تجهیز و آماده‌سازی شدند تا به منازل بیماران مبتلا به کرونایی که نیازمند کمک هستند اعزام شوند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز در رزمایش طرح شهید سلیمانی که در سراسر خوزستان برگزار شد اظهار کرد: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروهای مسلح و بسیج جهت کمک‌رسانی به بیماران کرونایی، امروز ما یک سازمان‌دهی استانی را انجام دادیم.

وی افزود: یک هزار و ۱۵۰ گروه به جمعیت پنج هزار ۷۵۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی آموزش دیده تجهیز و آماده‌سازی شدند تا در مرحله بعد به منازل بیماران مبتلا به کرونایی که نیازمند کمک هستند اعزام شوند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: این اقدام در سرتاسر استان انجام گرفته است و تمام بسیجیان آماده‌ی انجام خدمات هستند اما به دلیل تخصصی بودن کار، بسیجیان آموزش دیده را در گام اول وارد عملیات می‌کنیم.

وی افزود: هر آنچه که نیاز بود نیز در مراحل بعدی با آموزش گسترده‌تر اجرایی خواهد شد.

شاهوارپور ضمن اشاره به راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون گفت: بیش از ۴۰۰ نفر در مراکز واکسیناسیون به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم هستند که با جدیت باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: این خدمات با انگیزه و شور انقلابی و با وجود روحیه جهادی که در بسیجیان عزیز ما هست تا پایان نیاز کادر بهداشت و درمان تداوم پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.