تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

آماده باش هلال‌احمر سراسر استان به منظور پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی ناشی از بارش های پیش رو

  • کد خبر : 6468
  • 27 آذر 1400 - 9:25
آماده باش هلال‌احمر سراسر استان به منظور پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی ناشی از بارش های پیش رو
امید جنوب - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آمادگی کامل تیم های امداد و نجات و تجهیزات لجستیکی این جمعیت جهت امدادرسانی سریع به متأثرین احتمالی از بارش های پیش بینی شده پیش رو خبر داد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ دکتر علی خدادادی از آماده باش کامل تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان جهت پاسخگویی سریع حوادث و متأثرین احتمالی از بارش های پیش رو خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و احتمال بارش گسترده نزولات آسمانی در اقصی نقاط استان ، امکان بروز آبگرفتگی معابر شهری ،طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها، با همکاری نجاتگران این جمعیت اطلاع رسانی به عشایر و دیگر اهالی ساکن شده در حریم رودخانه ها و مسیل ها صورت پذیرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: علاوه بر آمادگی کامل تیم های امداد و نجات، تمامی تجهیزات لجستیکی حوزه امداد و نجات این جمعیت نیز آماده به کار شده است تا در سریعترین زمان ممکن عملیات امدادرسانی به بهترین نحو انجام شود.

خدادادی در پایان از هم استانی های عزیزمان خواست به دقت به هشدار های اعلام شده مبنی بر عدم توقف در حریم رودخانه ها و مسیل ها توجه کنند و با تیم های امدادی نهایت همکاری را به عمل آورند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.