تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6

آغاز پذیرش دانشجو در رشته‌های خبر و روابط عمومی در جهاد دانشگاهی خوزستان

  • کد خبر : 1490
  • 20 مرداد 1400 - 20:16
آغاز پذیرش دانشجو در رشته‌های خبر و روابط عمومی در جهاد دانشگاهی خوزستان
امید جنوب - رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از آغاز پذیرش چهار رشته جدید از سوی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی این سازمان خبر داد و گفت: زمان پذیرش متقاضیان در این چهار رشته از ۲۴ تا ۳۱ مردادماه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سیدعلیرضا علوی در گفت‌وگو با خبرنگاران ، با اعلام این خبر اظهار کرد: با موافقت دانشگاه جامع علمی کاربردی، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان برای ترم مهرماه سال جاری در چهار رشته جدید با عناوین “خبرنگاری”، “روابط عمومی”، “عکاسی خبری” و “امور فرهنگی” در مقطع کاردانی حرفه‌ای پذیرش دانشجو خواهد داشت.

وی افزود: همزمان با آغاز پذیرش این چهار رشته، پذیرش در چندین رشته کاردانی (فنی شبکه‌های کامپیوتری، فنی شیمی آزمایشگاهی ـ صنعتی، فنی فناوری اطلاعات ـ اینترنت و شبکه‌های گسترده، فنی نرم‌افزار ـ برنامه‌سازی کامپیوتری، حرفه‌ای تربیت مربی پیش دبستانی و حرفه‌ای مترجمی زبان انگلیسی ـ آثار مکتوب و متون رسمی) به همراه رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات ـ فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی فناوری صنایع شیمیایی، کارشناسی حرفه‌ای تربیت مربی پیش دبستانی و کارشناسی حرفه‌ای مترجمی همزمان انگلیسی انجام می‌شود.

علوی در ادامه با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های خوبی که در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری در جهاد دانشگاهی وجود دارد، بیان کرد: با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان تحصیل در این چهار رشته مواجه خواهیم شد و به همین دلیل در تلاش هستیم تا امکانات کارگاهی مناسبی نیز برای دانشجویان محترم فراهم کنیم.

وی با اشاره به نخبگان موجود در استان خوزستان در زمینه رشته‌های خبرنگاری، روابط عمومی، عکاسی خبری و همچنین امور فرهنگی، تصریح کرد: از ظرفیت افراد بومی باسابقه و تحصیلکرده برای تدریس در رشته‌های مذکور استفاده خواهیم کرد.

یادآور می شود متقاضیان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده، می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.