تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6

آغاز طرح واکسیناسیون سیار کرونا در مناطق حاشیه اهواز

  • کد خبر : 2305
  • 07 شهریور 1400 - 10:19
آغاز طرح واکسیناسیون سیار کرونا در مناطق حاشیه اهواز
امید جنوب - رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز به کار طرح واکسیناسیون سیار کرونا در مناطق حاشیه شهر اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر فرهاد ابول نژادیان شنبه شب در بازدید از طرح سیار واکسیناسیون حاشیه شهر اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین اتوبوس آمبولانس سیار تزریق واکسن به منظور سرعت بخشیدن به امر واکسیناسیون در مناطق حاشیه شهر اهواز شروع به کار کرد.

وی افزود: در این طرح، افرادی که در منزل خود هستند و امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای آنها دشوار است، واکسینه می‌شوند. 

ابول نژادیان گفت: همچنین برای تشویق و راهنمایی افرادی که ممکن است دغدغه و نگرانی نسبت به واکسیناسیون داشته باشند فعالیت خود را از منطقه منبع آب اهواز شروع کردیم.
وی افزود: این طرح با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز و در دیگر مناطق حاشیه شهر اهواز اجرا خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حدود ۱۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال در مناطق حاشیه اهواز واکسن نزده‌اند لذا با اجرای این طرح سعی می‌کنیم به منزل این افراد مراجعه کرده، تا برای سلامتی خود واکسن بزنند.

تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است‌.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.