تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
9

آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب غرب اهواز

  • کد خبر : 3949
  • 17 مهر 1400 - 11:43
آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب غرب اهواز
امید جنوب - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین وضعیت اجرا و تکمیل طرح‌های فاضلاب غرب اهواز را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، محمدرضا کرمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه فاضلاب غرب اهواز اظهار کرد: برای حل مشکل فاضلاب غرب اهواز در سه بخش شبکه فاضلاب، تصفیه‌خانه و ایستگاه‌های پمپاژ باید اقدامات لازم انجام شود تا شاهد تکمیل فاضلاب در غرب اهواز باشیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تصفیه‌خانه غرب اهواز افزود: اجرای این تصفیه‌خانه با فاینانس خارجی بوده و پیمانکار نیز پای کار است و مقدمات فراهم شده است تا با اجرای این تصفیه‌خانه ۱۵۶ هزار متر مکعب در شبانه‌روز، پساب خروجی از این تصفیه‌خانه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر نیرو داشتیم تصمیم گرفته شد، اجرای شبکه فاضلاب غرب اهواز به صورت کامل در بخش‌هایی که باقی‌مانده است به مناقصه برود.

کرمی‌نژاد عنوان کرد: این مناقصه حدود ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که شامل ۸۰۰ کیلومتر خط، ۳۰ کیلومتر خطوط اصلی و ۱۵ ایستگاه پمپاژ است که باید در مدت زمان مقرر اجرایی شود.

وی افزود: تکمیل تصفیه‌خانه غرب اهواز و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب عین دو اهواز نیز جزیی از این طرح‌ها هستند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای حل مشکل همیشگی فاضلاب غرب اهواز، باید اجرایی شوند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.